MASA SKARANG

BLOGERS MALAYSIA

BlogMalaysia.com

AWARD

Emm still Upgraded

Bagaimana berkarya terhadap manusia dan juga kenderaan

Ermm my new entry today is macam mana nak adaptasi yang terbaik untuk manusia dan kenderaan so i added my new karya untuk tatapan anda semua.. halwa mata katakan ehehe..

My Masterpiece: Feel Free to Block?

Hehe yang ini masa hari dimana Duta buat majlis penganugerahan pingat Tan Sri (Kehormat) kepada bekas Menteri Arab Saudi.. So ni caterer dari hotel yang tetiba je block jalan aku nak kuar.. aku gatal gatal le parking situ last last aku last balik... so disini element yang paling sesuai digunakan ialah sketch element.. dimana korang leh lihat situ nice mixing between kenderaan dan juga trolly yang ada haha tah pape je aku ni and still leh berkarya disitu juga.


My Masterpiece: What tha???

Ni pada masa di dalam satu majlis berbuka puasa dan sembahyang terawih di Kediaman Rasmi Duta Besar... Masa diaorang tengah duduk ni aku amik la sekeping dua yang diaorang pandang ape tak tau mungkin control masa di ambil pic.. untuk manusia pula sesuai digunakan teknik photostat dimana kite leh nampak macam agak klasik sket.. macam sesuai untuk tema memorable.. iaitu kenangan. Bagi aku la bagi korang aku tak tau arrrr...

My Masterpiece: Unforgotten
Yea yea beskal tua.. haha tak sangka aku leh jumpe basikal tua kat riyadh ni.. just snap and make it ala ala seni tampak gamaknya.. perhatikan kat bawah tu ada bayang bayang beskal yang nampak terkeluar setelah diedit... huhu comel je.. and dont forget kekadang bayang bayang juga jika anda amik dengan cara yang betul serta tone yang anda dapat perfect korang leh keluarkan dia seakan ianya show off keluar.
Till meet my new post.. thanks sudi baca post aku kali ni.. ahaks ada komen silakan :)

4 comments:

Ahkak Geli said...

pak chu, my sister pun keja kat riyadh. sekarang msih di ridayh. kat king khaleed hospital...

dah berapa lama kat riyadh?

Pak Chu Car (Apih) said...

ooo king khaleed tahu tau tapi nama sis u apa... ramai la nurse kat riyadh miss geli

Sulela said...

Ummmm...suka dengan Masterpiece: Feel Free To Block tu. Pada mata saya, kereta tu yang nampak so cute...kekekeke

Pak Chu Car (Apih) said...

Thanks sulela.. huhu ni je yang dapat dibuat disini... maklumlah bujang huhu...