MASA SKARANG

BLOGERS MALAYSIA

BlogMalaysia.com

AWARD

Emm still Upgraded

Selamat Tahun Baru


Hoho selamat tahun baru dan tahun baru ni baru ar pakchu nak muncul balik rasanye coz dah lama menyepi dol agak banyak keje lah ... Lama jugak tak jenguk blog-blog kengkawan juga senak sedera yang ado.


Lepaih ni akan pak chu apload (base cik ketam) cite cite baru .. oh ye tak lupe gak ramai yang tanya kat mana aku skarang.. ye aku masih ada kat Arab Saudi.. so gambar tahun baru takda la coz sini mana celebrate happy new year hari ni aku pun keje dol.

Tup tap tup tap anyway rasa tetiba je akan naik balik di ranking blog korang yang atas selama beberapa minit atau beberapa jam. So dah tahun baru apa lagi semua baru lah.. calendar baru, buku baru, *(apa lagi nak baru yewh) hehehehehe...

Semoga tahun baru ni lebih membawa banyak idea lah.. aku terlalu sibuk rasa-rasanya kalau pakchu ada kesempatan nak juga kongsi ngan kawan kawan kan. What ever all the best to kawan kawan yang dah balik malaysia.. semoga berbahagia dapat makan nasi lemak kat mesia dol. Yang dah dapat anak kat mesia tu tahniah banyak.. kepada sahabat baik aku yang nikah pada hari ni (MOHD IKHSAN) 1.1.11 jam 11.11 pagi.. lawa nombor hehehe selamat pengantin baru.

Dan tidak lupe juga kepada geng geng Preluders Malaysia (HPOC) selamat mengembangkan lagi aktiviti kita tahun 2011. Wa sokong dari jauh ngan TT online kat fesbuk je hahahaha.. Anyway nanti aku ngarut kembali lah ... semoga korang terus suksess berjaya dan bergaya.. muga muga kayo rayo tahun ni buat korang semua.. AMIN

No comments: