MASA SKARANG

BLOGERS MALAYSIA

BlogMalaysia.com

AWARD

Emm still Upgraded

Sejenak merenung Putrajaya...

Hehe Salam semua... today takda la manyak menda nak buat kat opis lah.. saje saje je duduk coz tengah preparation wat tournament sepak takraw.. so pakchu gatal gatal la ngedit dari smalam la gambar-gambar pakchu tangkap di Malaysia masa bercuti hari tu .. so hari ni ada segelumit gambar daripada Putrajaya area Masjid Putrajaya.. Situ kan popular orang tangkap gambar kahwin haha.. so pakchu sediakan sket sket gambar agiw..


Menara Speaker Masjid Putra...



Masjid Sultan Mizan yang baru di Putrajaya



Sisiput pemandangan di Dataran hummm tomey eheheheh


Pemandangan dari Dataran Masjid


Kubah Masjid yang Chantek

Hehe sekian sahaja untuk keluaran kali ini semoga kita berjumpa agiw di siaran yang lain.. ada kejew lak tetiba huhuhu.. chows... semoga kalian sihat semua gumbira...

4 comments:

uncle pet..!! said...

pak chu superbbbb..!! ahiksss..

Pak Chu Car (Apih) said...

tenks uuuu... ko pun pet apa kuwangnye.. superb the meddle jugak

Angelosanora said...

gambar cantik , excellent photo

Pak Chu Car (Apih) said...

hehe wachaaaaa bila nora mau jadik model lak hihihi