MASA SKARANG

BLOGERS MALAYSIA

BlogMalaysia.com

AWARD

Emm still Upgraded

Terima Kasih Tuanku



Pada 25 October hari tu Tuanku Raja Nazrin telah datang atas urusan business kat Riyadh ni aku pun macam biasa la satu embassy kena turun iring dia bersama ngan delegasi menguruskan perihal Tuanku apapun Tuanku memang sporting gila takda masalah nak jaga dia memang simple (coz banyak vip lain menyusahkan aku jew) hehe orait aku letak sket pic Tuanku and Chairman LOFSA, Dato Azizan ni syarikat offshore Malaysia carik minyak.. memang kalau jadik bos aku tu hu memang meriah la sporting gila

Yang kat belah kiri dalam gambar Tuanku tu Chairman BERNAMA (Berita Nasional Malaysia) kira mulut Malaysia lar hehe tapi tengok cam lembut jerk dia tu ish musykil aku huhu...dan sebelah aku tu offcourse bos aku hehe TYT Prof. Madya Syed Omar Syed Mohamad Al Saggaf.

Apapun congrate kat semua yang terlibat we work as a team very well .. perjalanan bagus and Deputy Bank Negara bagi hadiah kat semua and aku dan azral special gift from Tuanku hehe (Apa dia datang umah aku tengok)

DAULAT TUANKU!!!



No comments: